מנעול לבית מלון

מנעול לבית מלון

מנעול לבית מלון חשוב שיהיה באיכות מעולה, משום שהוא אחד המנעולים הכי שמישים. מדובר על דלתות שנכנסים ויוצאים מהם הרבה מאוד אנשים. כל אחד מהם מתנהג אחרת. יש מי שפותח וסוגר דלתות בעדינות, ויש מי שטורק אותן ואז יכול להיגרם להם נזק. כך או כך, בעשורים האחרונים ישנו שינוי גדול באופן הנעילה של דלתות בבתי מלון.

כאשר מתארחים בבית מלון אנו מצפים לדיסקרטיות מלאה וזה אומר גם למנעול איכותי ואמין בחדר בו אנו לנים. אנו משאירים בחזר הזה חפצים לעתים יקרים, כסף ועוד. לכן בתי מלון בהחלט נותנים דעתם על אופן פתיחת הדלתות, כאשר יש גם עניין של עיצוב שמצטרף לכך.

פעם בבתי מלון היו רק מפתחות. היית מגיע לפקיד הקבלה ומקבל אחד, וכך היית נכנס ויוצא מהחדר. היום מקבלים כרטיס מגנטי ובאמצעותו פותחים את הדלת.

יש גם מנעול חשמלי לבתי מלון, מנעולי קודן ועוד.

מנעול לבית מלון- חכם מאד

יש היום מנעול לבית מלון אלקטרוני וחכם השומר על הבטיחות שלכם. בין אם אנחנו בבית שלנו ובין אם אנחנו במשרד או בבית מלון, מדובר על מקום פרטי שלנו בו אנו רוצים לדאוג לחפצים ולכסף, שלנו ולכן חשוב מאוד שהדלת תהיה נעולה בקלות ובבטיחות. 

מנעול חכם הוא מנעול אלקטרוני והוא יכול להיות גם ביומטרי, אבל חשוב לומר כי זה דווקא לא מנעול שמתאים לבתי מלון, משום שכל פעם מישהו בעל טביעת אצבע אחרת פותח את הדלת. זה מתאים למקומות שיש בהם הרבה מאוד עובדים כי משרדי ממשלה וחברות. המנעול החכם משדר אותות לתוך המחשב שמזין את הנתונים.

אבל כאשר מדובר בבית מלון אפשר להשתמש במנעול חשמלי שנפתח עם שלט ולא עם מפתח. היום ברוב בתי המלון כמעט ולא עושים שימוש במפתחות.  

מנעול חשמלי – טכנולוגיה מתקדמת

מנעול לבית מלון יכול להיות מנעול חשמלי. בניגוד למנעול מכני לא צריך מפתח כדי להשתמש בו, אלא רק שלט, אותו תקבלו מפקיד הקבלה במלון. כל מה שתצטרכו לעשות זה ללחוץ על השלט, יישמע צפצוף קטן ליד הדלת ואז אפשר יהיה להיכנס. 

מנעולים חשמליים עובדים על רצף של קודים וכאשר מפעילים את השלט הוא מקיש אותם, וכך נפתחת הדלת. לכל מנעול כזה יש כמובן את הרצף שלו. אלה מנעולים שמצליחים להגן על כל מקום, ולאפשר כניסה ויציאה רק למי שיש בידיו את השלט ומקיש את הקוד.

לשומרי שבת, אפשר לתכנן כניסה מכנית בשבתות, כדי שלא יחללו את השבת עם הפעלה של מנעול חשמלי. 

לשמור על החפצים שלכם במלון

בעבר כאשר היה מדובר בדלתות בית מלון אשר היו מותקנים עליהם מנעולים רגילים, היו מקרים של פריצה וגניבה, אבל עם מנעול חשמלי זה לא יכול לקרות. אף אחד לא יכול להעתיק שלט או קוד של מפתח, כבר לא מדובר במפתח פיזי שאפשר לעשות ממנו העתק, אלא במשהו הרבה יותר מתוחכם. לגנבים יש שיטות מתוחכמות כיצד להעתיק מנעולים. היה צורך להיות מתוחכם יותר כדי להמציא מנעול חשמלי שהם לא יוכלו להתמודד אתו וזה באמת קורה. כמעט כל בתי המלון עוברים למנעולים חשמליים ובכך מבטיחים את הרכוש והחפצים של האורחים אצלם.מנעול לבית מלון חייב להיות איכותי ולשמור על חדריהם של המבקרים בו, על רכושם ועל כספם ובעיקר על הפרטיות שלהם.

שתף מאמר זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email